Csalódott hálózatépítők és ellenséges vélemények

Korábban már foglalkozott hálózatépítéssel, de CSALÓDOTT, MERT

  • a hagyományos MLM módszertan szerint nem tudta sikeresen végezni a tevékenységét, nem tudta sikeresen építeni az üzletet;
  • nem találta meg a számítását, rengeteget dolgozott, de a jövedelmek nem jöttek;
  • nagy mennyiségű készletet halmozott fel, melyet nem tudott értékesíteni, ezért komoly anyagi veszteség érte;
  • kapcsolatteremtési kísérletei kudarcba fulladtak;
  • környezete elítélte azért, mert MLM-ezik?

EZÉRT ÖN:

  • megutálta az MLM-et, mint üzleti lehetőséget;
  • megutálta azt a céget, amelynél dolgozott;
  • soha többé nem akar nyomulni és rátukmálni sem magát, sem különböző termékeket másokra?

Vajon mi vezethetett idáig? Vizsgáljuk meg a lehetséges okokat!

LEHET, HOGY:

  • nem volt elég jó a szponzora, nem kapott elég támogatást?
  • nem tudott azonosulni az üzletépítési módszerrel, zavarban volt, szégyellte, amit és ahogy csinál?
  • nem tudott azonosulni a képviselt termékekkel, kevés saját terméktapasztalata volt?
  • nem hitt magában, nem hitt a rendszerben?
  • nem volt elég kitartó, túl korán feladta?
  • túl magasak voltak a követelményszintek, amit teljesíthetetlennek ítélt meg?
  • túl sokat várt az egésztől és túl gyorsan, nem értette meg a lényegét?

Tételezzük most fel, hogy az akadályozó tényezők elhárultak.

A kérdés ebben az esetben az, hogy:

  • a belső motiváció, amiért egyszer már elkezdte az mlm tevékenységet, még megvan-e, vagy pedig sikerült azóta megnyugatató és hosszú távra szóló más megoldást találnia?
  • érti-e, hogy az mlm mint üzleti modell hogy működik és pontosan mit kell tennie annak érdekében, hogy Ön is sikeres legyen benne?
  • képes lehet-e még hinni benne, hogy az mlm-mel  megváltoztathatja az életét és elérheti a kitűzött céljait?

HA

  • nem kellene elutasítástól tartania,
  • megkapná a megfelelő szponzori támogatást,
  • meglenne a megfelelő mennyiségű és mélységű információja,
  • teljesíthetőek lennének a feltételek,
  • egy kész rendszert és teljeskörű kezelési útmutatót kapna, ami már bizonyítottan működik,

AKKOR érdekelné, hogy ezt hogyan lehet megvalósítani?

ÉRDEKELNÉ, HOGY:

  • hogy tud vásárlókat és disztribútorokat nyomulás és tukmálás-mentesen megszerezni?
  • hogyan tudja úgy építeni az üzletét, hogy nem kell elutasítástól tartania?
  • hogy tudja az online marketing módszereket üzletépítésre használni?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*